5 septembrie 2012

CONCURS

Update: Asa cum am promis, astazi la sfarsitul luni septembrie am incheiat concursul, ma bucurat enorm de mult numarul mare in care ati participat. Am primit 127 de e-mail-uri si din acestea am ales un castigator.
Asadar nu o sa va mai tin in suspans.....castigatorul in urma trageri la sorti cu metoda clasica prin biletele a fost Alin G. Iam trimits deja vestea prin e-mail, acum astept sa imi trimita datele pentru a trimite coletul. Va multumesc inca o data pentru participarea la concurs si in lunile urmatoare vizitati blogul pentru ca, va voi pregati premii la fel de frumoase. Sa aveti o seara placuta si cu acest update imi iau la revedere de la voi si de la luna septembrie si astept cu nerabdare sa ne vedem in luna octombrie. XOXO

Literatura clasica - Puffin Classic Collection
De multe luni imi doream sa pun labutele pe colectia asta de carti clasice care mi-a bucurat ochii de la prima privire, cartile sunt cartonate si ilustratia de pe coperti e absolut superba. Chiar daca am toate cartile din aceasta colectia in diferite variante si de la diferite edituri in limba romana, imi doream nespus de mult sa o am pe aceasta si in biblioteca arata superb.

 Pentru ca in ultimele luni nu am postat atat de mult pe blog cum as fi vrut dar stiti si voi cum e vacanta...nu?! Am o mega surprinza......param papam......Unul din voi o sa fie norocosul sau norocoasa castigatoare a celor 12 carti. Yeeeeeyyyyy!!!
Tot ce trebuie sa faceti este sa imi trimiteti un e-mail la adresa cartimagice@yahoo.com cu numele vostru si sa lasati cat mai multe comentari la postarile de pe blog asta daca va permite timpul.
Atentie! Numele si adresa de e-mail nu vor fi facute publice.
Castigatorul o sa il anunt prin e-mail la sfarsitul lunii septembrie, cand va fi ales prin tragere la sorti....metoda clasica cu biletele......lol.

Bafta tututor!!! Rehina.

55 de comentarii:

  1. OMG toate cartile unui sigur castigator?!!!! Superrrr am trimis deja mail.

    RăspundețiȘtergere
  2. didi alex9/05/2012

    si eu am trimis, bafta tuturor. foarte misto premiu.

    RăspundețiȘtergere
  3. intradevar ilustratiile sunt foarte frumoase si premiul este minunat. iti multumim

    RăspundețiȘtergere
  4. ador basmele povestile si literatura care e adresata copiilor si adultilor deopotriva. multe din cele care sunt in colectie le-am citit cu mult timp in urma dar mi-as dori sa le recitesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. teenwitch9/05/2012

    multumim de concurs...wow

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim9/06/2012

    super concursu

    RăspundețiȘtergere
  7. am trimis mail deja.

    RăspundețiȘtergere
  8. larisa9/06/2012

    ce colectie frumoasa....o vreau

    RăspundețiȘtergere
  9. hei avem concurs. super tare.

    RăspundețiȘtergere
  10. razvan9/06/2012

    si eu particip

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim9/06/2012

    cred ca arata foarte colorat in biblioteca, sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte frumoasa colectia

    RăspundețiȘtergere
  13. cristina gentiu9/09/2012

    si eu mam inscris

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte frumos concurs :) premiul e cu adevarat deosebit

    RăspundețiȘtergere
  15. laura m.9/10/2012

    premiul e bestial, multumim.

    RăspundețiȘtergere
  16. OMG! te-ai intors pe blog cu un bang, banuiesc ca vacanta a fost super,esti foarte darnica. bine ai revenit pe blog imi era dor de postari. particip si eu LOGIC !!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi, si mie imi era dor sa postez si sa vorbesc cu voi. bafta la concurs!

      Ștergere
  17. adorrrrrrrr concursul. cartile sunt superbe si imi era dor sa citesc ceva in limba engleza

    RăspundețiȘtergere
  18. si eu particip.

    RăspundețiȘtergere
  19. vlad h.9/13/2012

    imi place concursul, imi plac cartile

    RăspundețiȘtergere
  20. raluca tulea9/15/2012

    ce frumoasa e colectia, daca nu am noroc destul sa o castig mi-o comand de pe net. o ador

    RăspundețiȘtergere
  21. deabea ast sa vad castigatorul

    RăspundețiȘtergere
  22. si eu particip. felicitari pentru concurs

    RăspundețiȘtergere
  23. victor9/20/2012

    imi place concursul

    RăspundețiȘtergere
  24. vai :D deja nu mai am rabadare sa vad cine va castiga ! oricine va fi , va fi norocos !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu deabea astept....mai avem cateva zile si vedem daca am castigat

      Ștergere
  25. Anonim9/25/2012

    absolut magnific concursu. bravo

    RăspundețiȘtergere
  26. kristina b9/25/2012

    nu imi vine sa cred ca toate cartile se vor duce la un singur norocos. bafta tuturor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici mie nu imi vine sa cred, esti foarte generoasa. multumim pentru concurs

      Ștergere
    2. imi face placere si ma bucur ca sunteti atat de bucurosi pentru concursul organizat, daca as putea as darui fiecaruia cate un pachet de carti.

      Ștergere
  27. Anonim9/25/2012

    bafta...mie....si voua....lol

    RăspundețiȘtergere
  28. felicia bella9/25/2012

    imi place concursul si imi place si mai mult blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  29. ce bine ca mai am timp s atrimit mail, super frumos concursul.

    RăspundețiȘtergere
  30. am uitat sa mentionez.....copertile sunt fantastice!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  31. stiam de editia asta de carti dar pentru buzunarul meu au foat prea scumpe, sper sa am noroc.

    RăspundețiȘtergere
  32. mia colucci9/27/2012

    bafta tuturor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim9/27/2012

      imi place nickname-ul tau, foarte misto. bafta

      Ștergere
  33. e prima oara cand particip la un concurs pe net.

    RăspundețiȘtergere
  34. mama mama mai sunt cateva zile si aflam.......va pupa diana

    RăspundețiȘtergere
  35. urmaresc blogul de foarte multa vreme si e prima oara cand comentez, de acum cu siguranta imi voi face simtita prezenta, e singuru blog de carte din romania pe care il citesc, am intrat si pe altele dar parca prea multe conflicte si invidie pentru sponsorizari cand pasiune apentru carti ar trebui sa te apropie si nu mi se mai pare nici unu original toate au aceleasi postari si aceleasi imagini si absolut tot la indigo, prefer sa citesc blogul tau pe care citesti exact ce si cat trebuie sa sti despre o carte si felul in care iti dai interesul pentru blog si cum construesti postarea imi place la nebunie. salutarile mele si iti urez postari cat mai multe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc pentru cuvintele frumoase si ma bucura sa stiu ca blogul e pe placul tau. te astept sa vorbim despre carti. pupici.

      Ștergere
  36. Anonim9/30/2012

    felicitari castigatorului, cu siguranta o sa urmaresc blogul. deabea astept sa vad ce surprize ne mai pregatesti.

    RăspundețiȘtergere
  37. felicitari Alin G. imi pare rau ca nam castigat dar cine stie data viitoare poate am mai mult noroc.

    RăspundețiȘtergere
  38. felicitari, a fost un super concurs.

    RăspundețiȘtergere